Mijn Tempo-Team: alle info over je werknemers op één plek!

Als werkgever heb je genoeg te doen, dus waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? Met Mijn Tempo-Team heb je alle informatie over je werknemers op één plek: wie werken er en voor welk tarief? Hoeveel reacties heb je op je vacature(s)? Of hoeveel uren zijn er in rekening gebracht? Altijd in te zien - waar en wanneer je wilt. Makkelijk, duidelijk, inzichtelijk en overzichtelijk. Daar houden wij van. Jij toch ook?! Log/schrijf je snel in of neem contact met ons op!

InloggenContact

Spring snel naar 👇

Personeel nodig?

Zit je tijdelijk omhoog in je personeel? Zoek niet verder! Je bent bij ons aan het juiste adres. Meld je vacature bij ons aan en voor je het weet heb je een nieuwe topper in huis.

Wat vind je in Mijn Tempo-Team?

Inloggen op je account kan natuurlijk 24/7. Wat je er vindt? Nou, dit:

  • Je openstaande (en verlopen) vacatures
  • Welke (ex-) medewerkers voor welk tarief werken
  • Facturen van dit jaar en vorig jaar

Zó werkt Mijn Tempo-Team

  • Zet je vacature online. Of laat het doen door je vaste contactpersoon bij Tempo-Team.
  • Geef de opdracht. Heb je of hebben we geschikte kandidaten gevonden? Yes! Geef het aan ons door, dan zie je het meteen terug in je account.
  • Laat je medewerkers declareren. Dit scheelt jou veel tijd. Je talent declareren zelf online hun uren. Even checken (en wijzigen als dat nodig is) en klaar!
  • Facturen ontvangen en controleren. Jij bepaalt wie er binnen jouw bedrijf de facturen ontvangt en goedkeurt. Doordat dit hele proces digitaal verloopt garanderen wij foutloze en snelle facturatie.

Koppel je registratiesysteem aan Mijn Tempo-Team

Huur je naast je eigen medewerkers ook flexwerkers in via Tempo-Team? Die administratie is gemakkelijk te regelen, allemaal via je eigen vertrouwde registratiesysteem. De uren van de flexwerker kunnen namelijk van jouw registratiesysteem automatisch worden doorgezet in ‘Mijn Tempo-Team’. Eenmalig wordt er een verbinding gemaakt tussen de twee systemen, waardoor de gewerkte uren in het vervolg binnen een paar minuten in ons systeem zijn verwerkt. Zo is er geen dubbel werk, verwarring over de gewerkte uren of onenigheid over salaris. Lekker makkelijk! Interesse? Neem contact met ons op via jouw contactpersoon of via ons contactformulier.

Neem contact op 

En de facturen?

Die krijg je gewoon digitaal! Scheelt papier (goed voor het milieu!) én komt gelijk bij de juiste persoon terecht. Handig he? Wil je ze liever niet als PDF in een mail ontvangen? Elektronisch factureren kan ook!

Youplan: personeelsplanning, maar dan makkelijk!

Wil jij je personeelszaken nóg makkelijker maken? We hebben nog meer handige digitale hr-tools. Gebruik onze planningstool Youplan! Met één druk op de knop heb je overal toegang tot je personeelsplanning, voor ál je flexwerkers, en je eigen medewerkers! Handig, toch?

Meer over Youplan 

Meer weten over onze digitale oplossingen?

Wij hebben slimme tools om werkprocessen te automatiseren en te optimaliseren. Loopt het bij jou nog niet helemaal vlekkeloos? No problemo. We helpen je verder. Neem even contact met ons op en dan kijken we samen hoe het beter kan.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Ben jij geïnteresseerd in HR-advies? In ons maandelijkse kenniskwartiertje ontvang je interessante informatie over werkplezier, hr wetgeving, recruitment en verzuim! Schrijf je snel in!