Bijhouden van uren en facturen in het registratiesysteem

Je eigen tijdsregistratiesysteem met het gemak van Tempo-Team? Dat kan! Koppel je systeem aan Mijn Tempo-Team. Zo heb je binnen een paar minuten de gewerkte uren van je flexwerkers ingevuld en ontvang je de facturen digitaal. Met gemak genieten. Of genieten met gemak. Lees hier hoe het werkt.

Hoe werkt die koppeling?

Huur je naast je eigen medewerkers ook flexwerkers in via Tempo-Team? Die administratie is gemakkelijk te regelen, allemaal via je eigen vertrouwde registratiesysteem. De uren van de flexwerker kunnen namelijk van jouw registratiesysteem automatisch worden doorgezet in ‘Mijn Tempo-Team’. Eenmalig wordt er een connectie gemaakt tussen de twee systemen, waardoor de gewerkte uren in het vervolg binnen een paar minuten in ons systeem zijn verwerkt. Zo is er geen dubbel werk, verwarring over de gewerkte uren of onenigheid over salaris. Lekker makkelijk!

Hoe zit dat met de facturen?

Die krijg je gewoon gemakkelijk digitaal! Scheelt papier (goed voor het milieu!) én komt gelijk bij de juiste persoon terecht. Handig he?

Wil je ze liever niet als PDF in een mail ontvangen? Elektronisch factureren is ook mogelijk. Zo gaat alles geheel automatisch en is handmatig invoeren overbodig. Zo is er ook minder kans op fouten, wat ook tijd en geld bespaard.

Meer weten over onze digitale oplossingen?

Wij hebben slimme tools om werkprocessen te automatiseren en te optimaliseren. Loopt het bij jou nog niet helemaal vlekkeloos? No problemo. We helpen je verder. Neem even contact met ons op en dan kijken we samen hoe het beter kan.

Branches van Tempo-Team

Tempo-Team biedt ook voor jouw branche de beste kandidaten.